Право на отказ

Право на отказ

Клиентът има право, без да дължи обезщетение, да се откаже от покупката в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата на която Клиента или посочено от него трето лице (различно от куриера), е приел/о и физически владее стоката. Клиентът може да попълни и изпрати формуляр за упражняване право на отказ на електронен адрес office@t-mag.bg , да заяви това свое желание на телефон 0898 600 793 или чрез друго недвусмислено заявление за отказ на нашия уебсайт или електронен адрес. За да бъде спазен срока за отказ от договора, е достатъчно Клиента да изпрати съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора (14 дни от получаването на стоката). При упражняването право на отказ, стоката трябва да бъде върната без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни след деня, в който Клиента е информирал "Мирели-2007" ЕООД за отказа си от договора. Срокът се счита за спазен, ако Клиента изпрати обратно стоката преди изтичането на 14-дневния срок. Стоката следва да бъде върната на адрес: гр.София, жк Младост 4, бл,425, вх.2  за "Мирели-2007" ЕООД, в запазена оригинална опаковка, ненарушена цялост и без следи от употреба. Повредена стока в 14 дневният срок се сервизира в сервиз на съответната марката.

В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Клиента да се откаже от договора, "Мирели-2007" ЕООД възстановява всички суми, получени от клиента. Възстановяването на сумата става по БАНКОВ ПЪТ.
Преките разходи по връщането на стоката са за сметка на Клиента.

Рекламация

Клиентът има право на рекламация при констатирани липси, дефекти, повреди или когато доставената стока явно не съответства на поръчаната такава единствено преди да бъде получена и платена на куриера. Рекламацията при констатирани липси, дефекти, повреди и явни несъответствия Клиента може да предяви по един от следните начини:
- чрез попълване и изпращане на 
Формуляр за рекламация на електронен адрес office@t-mag.bg
- чрез обаждане на телефон 
0898 600 793.
Клиентът има право да иска връщането на стоката, ако поради неправилно транспортиране могат да бъдат констатирани видими дефекти по стоката или нарушена цялост на опаковката й. В този случай клиентът не трябва да подписва придружаващите доставката документи, че е получил стоката и незабавно трябва да уведоми представител на "
Мирели-2007" ЕООД.
Клиентът има право да иска връщането на стоката, когато цената, която трябва да заплати не отговаря на уговорената.
При предявяване на рекламация клиента може да претендира за:
- Възстановяване на заплатената сума;
- Замяна на стоката с нова;
- Отбив от цената;
При предявяване на рекламация, представител на "
Мирели-2007" ЕООД може да поиска снимка или връщане на повредената стока като доказателство за основание на рекламацията.
Във всички случаи на връщане на стоката трябва да бъде предварително уведомен представител на "
Мирели-2007" ЕООД.

Разходите по възстановяване на липсваща стока и/или замяната на фабрично повреден продукт са за сметка на "Мирели-2007" ЕООД.

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можем чрез преговори да уредим доброволно отношенията си или можете да ползвате сайта за онлайн решаване на спорове или комисия за защита на потребителите.

Начало